Dag 8

8 september 2022 - Fotlandsvåg, Noorwegen

Gezien het programma voor vandaag zal het tekstueel beperkt blijven 🙂.

Na het ontbijt gaan wij om 9.00 uur naar de Hanzestad Bergen. Dit was vroeger de hoofdstad in plaats van Oslo.

De busrit is een ongeveer 1 uur.

Aangekomen in het centrum pikken wij een Engelstalige gids op voor de city tour van Bergen.

In eerste instantie gaat de tour vanuit de bus waar een en ander wordt verteld over Bergen. Ook zijn een aantal "uitstapmomenten"  in zijn programma opgenomen.

Het vervolg van de tour (2,5uur in totaal) gaat per voet. Dit was ook het moment voor Anneke en mijzelf om onze voetstappen een andere richting dan de wandelroute in te steken en dus ons eigen pad te trekken.

Na de tour kon geluncht worden en de stad op eigen gelegenheid worden ontdekt...waar wij dus al wat eerder mee waren begonnen 😃.

Rond 16.30 uur reden wij terug naar het hotel met nog 1 foto stop, op mijn verzoek, bij een mooie brug.

Aankomst hotel 17.35 uur en 18.30 uur het diner.

Morgen gaan we weer een mooie dag beleven en uiteindelijk naar het volgende en gelijk1 na laatste hotel van deze vakantie.

De foto s geven een indruk. Ook een paar graffiti afbeeldingen.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Grytsje:
    In 1 woord Prachtig
  2. Hennie:
    Prachtige stad!!!
  3. Willy:
    8 september 2022
    Geweldig op deze wijze nemen jullie ons mooie mee in jullie reis!

Wat vliegt de tijd zeg!
    Jullie genieten volop zo te zien op de foto saampjes 🤣😂
  4. Peppeltje:
    8 september 2022
    Haha, het is er toch weer van gekomen dat jullie er tussenuit zijn geknepen. Streetart blijft gaaf ook in het mooie Noorwegen. Maar al die andere kiekjes zijn super leuk om te bekijken. Noorwegen is gewoon een fotogeniek land, als je er oog voor hebt.
    P.s. jullie reisdagentelling loopt synchroon met de dagen van september.
  5. Hennie Boelens:
    8 september 2022
    Ik heb wat meer met de natuur maar wat een prachtige plek, Bergen… veel fotogenieke plekken. Leuk om daar wat rond te strùnen!😍 En ja, die brug… prachtig!
    Alvast morgen weer een schitterende dag toegewenst!
  6. Adriaan en Harriette Geschiere:
    Veel plezier nog
  7. Richard Joost:
    9 september 2022
    Blijft een mooi gezicht die gekleurde huizen. Ik hou daarmee van. Nog heel veel plezier tijdens jullie vakantie.
  8. Richard Joost:
    9 september 2022
    Daarmee is natuurlijk "daar"