Vertrek 😊

1 september 2022 - Schiphol, Nederland

Goedemorgen allen, na de wekker van 4.00 uur is de autorit naar Schiphol begonnen om 4.50 uur.

Voor 6.00 uur kan weer heel fijn de 130 km (of was het nu 140km😊) per uur gereden worden.

Binnen Het uur bij Schiphol P3. Vol "verwachting"  naar de vertrekhal en rekening houdend met lange rijen.

Tot onze grote verbazing geen rijen en binnen 10 minuten door de bagage check heen. Nu koffie en wat eten en om 8.50 uur boarding.  Vlucht tijd 1.50 minuten.

Later meer.😊

1. Tine Schram:
    1 september 2022
    Ook goeiemorgen fijne vakantie alvast lekker dat er geen rijen zijn .kunnen jullie daar even indutten is nog lang wachten voor jullie vliegen
  2. Annet:
    1 september 2022
    Goedemorgen, lang naar uit gekeken,
    maar nu mogen jullie!!!🙃..goede vlucht en fijne vakantie😘😘
  3. Adriaan en Harriette Geschiere:
    1 september 2022
    Goede reis en veel plezier
  4. Hans:
    Nachtracers :-P
    Nog even voor 'touchdown' in Oslo. Geniet van al het moois dat Noorwegen te bieden heeft.
  5. Grytsje:
    1 september 2022
    Goeie vliegreis en dan genieten.
  6. Angela Schram:
    Goede reis!!
  7. Mattie:
    1 september 2022
    Wat heerlijk dat jullie geen wachtrijen hadden op Schiphol 😀 geniet van jullie vakantie en een goede reis toegewenst 😘
  8. Peppeltje:
    Gelukkig toch de Starbucks ipv de wachtrij 🤣🤣
  9. Richard Joost:
    1 september 2022
    Hallo vakantiegangers. Jullie zullen er inmiddels wel zijn. Ben benieuwd naar jullie ervaringen. Bel plezier daar.
  10. Stieneke van der Molen:
    1 september 2022
    Goede reis. Geniet ervan.
  11. AnneMieke:
    1 september 2022
    Heerlijk zeg, geen stau op schiphol. Fijne vakantie , Have Fun.
  12. Janneke Joost:
    2 september 2022
    Wat fijn dat alles zo vlot ging, dan begint jullie vakantie al goed! 🌞👍
  13. Mariska:
    2 september 2022
    Gelukkig dat schiphol vlot ging, geen tenapants nodig gehad dus haha. Nou geniet ervan, ik geniet lekker mee.
  14. Hennie Boelens:
    3 september 2022
    Ah ik zie nu al jullie berichten in de spam staan haha… jullie zijn inmiddels al volop aan het genieten dus. Ik zal ff verder kijken. Veel plezier André en Anneke in het mooie Noorwegen.